Thanksgiving
Para cef dan pakar makanan berkongsi pilihan mereka untuk mengingati Hari Kesyukuran. Anne Burrell memakan sandwic kaki ayam belanda di Brooklyn, dan Jonathon Sawyer mengucapkan terima kasih atas bufet Hari Kesyukuran yang menakjubkan di Nashville.