Stacked
Dengan tindanan penuh perisa dan ramuan, sajian kegemaran ini kelihatan terlalu enak untuk menjadi kenyataan. Wolfgang Puck mengagumi hidangan makanan laut di Los Angeles, dan nachos khinzir tarik mengejutkan Marc Murphy di New Orleans.