Kids' Menu
Para cef mendedahkan hidangan kegemaran mereka yang terdapat dan diilhamkan menu kanak-kanak. Alex Guarnaschelli berkongsi makanan tengah hari kegemarannya di Washington, D.C., manakala Claudia Sandoval bermain dengan makanannya di San Diego.