Drawing Bloodlines
Perbincangan Shawn dan ayahnya pasal lombong tercetus. Emily hantar penyelam barunya sementara Vernon cari seorang penyelam. Chris selam sendirian lagi. Pengorek Reaper Nation baru mampu bantu mereka bersaing dengan En. Gold.