A Murky Future
Shawn memburu tempat baharu ketika flit cuba pulih selepas ribut yang dahsyat. Chris menghadapi masalah penglihatan yang mengerikan di bawah air. Pasukan Emily berjaya meneruskan operasi, dan Reaper Nation berusaha keras untuk untung.