New Recruits
Chris McCully memulakan maraton menyelam tiga orang selama 15 jam manakala Kris Kelly panik apabila Mistress dimasuki air. Vernon dan Emily mencuba penyelam baru yang tidak konvensional. En. Gold berjaya kembali ke Myrtle Irene.