Sea-ing Red
Tekanan semakin terasa apabila Chris McCully terpaksa menyelam sendirian sebab kekurangan penyelam di Nome dan kru Emily uruskan pengorekan sungai. Kelly bergaduh sebab pengorek baru mereka, All-In, melambatkan kerja mereka.