Fortune's Fools
Pada hari-hari terakhir yang kritikal, Kris tetap fokus pada misinya manakala abangnya Andy bergelut di atas kapal All-In. Shawn mengejar lubuk emas yang semakin hilang. Vernon kembali ke perairan yang dalam dan berbahaya.