Endgame
Dalam usaha terakhir flit untuk mencari emas, Reaper Nation berjuang untuk melombong sehingga ke akhirnya. Shawn menggapai emas di perairan yang lebih dalam. Emily mesti bergantung pada penyelam terakhirnya.