Gone With the Wind
Armada itu berebut memulakan perlombongan sebelum ribut melanda. Kesukaran mekanikal melanda En. Gold dan Kris Kelly. Chris McCully nyaris maut semasa menyelam. Vernon cuba untuk kembali dalam perlombongan emas.