In Charm's Way
Kevin terpesona dengan seorang gadis cantik dan dapati dirinya telah dipukau oleh Charmcaster dan memaksa Kevin mengikut kehendaknya. Kevin tiada pilihan selain mematuhi tuannya dan memusnahkan Ben dan Gwen.