Busy Box
Kevin, Ben dan Gwen jumpa kotak makhluk asing aneh yang boleh berubah menjadi apa saja yang ia lihat kepada versi robot. Ia memberi masalah kepada wira-wira kita apabila saudara Vreedle muncul dan merampasnya!