The Secret of Chromastone
Ben yang sakit gembira berjumpa Tetrax. Dia terkejut apabila Tetrax minta Chromastone. Belum sempat menceritakannya, Tetrax menyerang Ben. Keadaan semakin teruk apabila Vilgax juga mahukannya. Ben selamatkan diri dan dapat tahu kepentingan Chromastone.