Trade-Off!
Musuh Ben, Darkstar yakingkan Kevin untuk sertai pengembaraannya untuk cari artifak kuno yang boleh menguatkan diri mereka. Mereka menemuinya tetapi artifak itu menyedut semua kuasa mereka. Dapatkan mereka selamatkan Ben dan Gwen?