Don't Fear the Repo
Octagon dan Rhomboid Vreedle, repo yang diupah untuk kembalikan Ship kepada Upgrade. Ben dan Kevin yakinkan hakim untuk batalkan keputusan. Julie dan Gwen cuba halang Vreedles. Dalam usaha melindungi Ship, Julie sedar cara terbaik ialah dengan bantuannya.