All That Glitters
Max minta Ben mengumpulkan wira. Ben jumpa sekutu bernama Mike Morningstar, tetapi ia menguji hubungan antara Ben, Gwen and Kevin. Ben belajar kepentingan untuk menilai apabila kumpulan wira ini tahu kebenaran di sebalik beberapa serangan Zombie Girls.