Alone Together
Selepas kemalangan dengan pod teleporter, Ben dan Pegawai Highbreed bernama Reinrassic III terdampar di planet terbiar yang dipanggil Turrawuste yang bertindak sebagai stesen penghalaan untuk teleporter.