Ben 10 Returns Part 1
Ben Tennyson hidup sebagai remaja biasa. Tetapi itu berubah apabila diserang makhluk asing dan Max hilang. Untuk mencari datuknya, Ben, Gwen, Magister dan Kevin 11 bergabung. Ben sekali lagi menggunakan Omnitrix dan sedar dia ada 10 makhluk asing baru.