Paradox
Eksperimen masa pada tahun 1950-an membawa raksasa aneh dari masa lalu yang mengancam masa depan Ben. Satu perlawanan menentang masa di mana Ben, Gwen and Kevin bersatu dengan Paradox, wira pengembara masa untuk berdepan mahkluk yang tak dapat dikalahkan.