Kevin's Big Score
Ben dan Gwen mula mempercayai Kevin apabila Kevin curi Rustbucket dan cuba menukarnya dengan teknologi makhluk asing dari Argit! Argit kemudian mencuri Rustbucket dari Kevin dan lari. Ben dan Gwen perlu belajar mempercayai rakan baru mereka.