X Equals Ben Plus 2
Incursians salahkan Bumi kerana culik Attea. Raff, orang kanan maharaja minta Kevin cari Attea sebelum maharaja guna Sinar Conquest dan musnahkan Bumi. Ben jadi Makhluk Asing X dan sedar kuasanya sukar dikawal. Ben perlu cepat sebelum maharaja bertindak.