Nine Labs Under One Woof
Sepasang suami isteri dan sembilan anjing mereka memerlukan kediaman tetap dengan banyak ruang untuk semua. Dengan tujuh anjing tinggal sementara bersama ibu bapa si isteri, Mika dan Brian sedar kepentingan menyiapkan rumah impian ini dengan cepat.