Hot Rods and Dream Homes
Kekasih seumur hidup berkongsi cinta terhadap keluarga dan kereta dan mahu rumah rekaan khas untuk adakan makan malam keluarga besar mereka. Kini, Mika dan Brian perlu tunaikan impian mereka dan wujudkan rumah yang boleh mereka nikmati bertahun-tahun.