Around the World in 100 Days
Sepasang anggota tentera AS telah tinggal di seluruh dunia, dan kini mereka sudah bersedia untuk menetap. Mereka kini berada di Korea Selatan dan tidak akan dapat melihat rumah mereka sehingga hari pendedahan jadi segalanya terserah kepada Mika dan Brian.