Right In Our Own Backyard
Selepas menjaga bapanya sehingga pulih, seorang lelaki dan keluarganya bersedia untuk keluar dari rumah zaman kanak-kanaknya dan menetap di laman belakang. Mika dan Brian ingin memberikan keluarga ini semua kemudahan yang mereka mahukan di rumah impian.