Home SWEET Home
Dengan keluarga campuran besar dan perniagaan roti di rumah yang berkembang pesat, ruang di rumah gaya ladang ternak tahun 1970-an pasangan ini tidak lagi cukup. Mika dan Brian menyiapkan rumah impian dengan ruang untuk membakar roti dan menerima tetamu.