Cue Up a Dream Home
Pasanganini dan bayi mereka yang baru lahir telah melampaui ruang semasa mereka dan bersedia untuk rumah impian mereka. Mika dan Brian berdepan cabaran unik untuk membuat meja ruang makan mereka, yang berubah menjadi meja biliard, pusat hiburan rumah.