Turning a Page
Setelah suaminya meninggal, seorang wanita bersedia untuk memulakan bab baharu di rumah yang lebih kecil, dengan bimbingan anak perempuannya. Brian mahu membina sesuatu yang lebih kecil dan kasual, Mika pula menyediakan rumah lamanya untuk dijual.