May Cause Numb Butthole
De schrijvers hebben lol gehad bij gezondheidsleer, het gezelschap van Kingdom Hearts heeft een andere functie gevonden voor hun sleutels en de Robot Chicken-nerd heeft een monsterlijke Housewives-nachtmerrie.