Archie ziet dat Josie en de Pussycats vanuit de ruimte naar Riverdale terugkeren. Met de oorsprong van Archie Andrews zoals alleen de schrijvers van Robot Chicken die kunnen vertellen. Plus allerlei krankzinnige fratsen.