May Cause Weebles to Fall Down
Het is weer tijd voor Discovery's Mark Week dankzij Robot Chicken, niemand merkt Daria's sarcasme op tot het te laat is en het steegje waar de ouders van Bruce Wayne werden vermoord, wordt gecommercialiseerd. Bruce is boos.