May Cause Internal Diarrhea
Robot Chicken helpt Dexter om zijn robotmoeder op de markt te brengen, maar de kopers hebben hun eigen ideeën over het gebruik ervan, de Itsy Bitsy Spider heeft geen idee waar hij mee bezig is en je bezoekt het land van Disneys dode ouders.