Robot Chicken helpt George R.R. Martin zijn roman af te ronden, Roadrunner weet hoe hij de Coyote kan uitbuiten en de Mos Eisley Cantina is een onverwachte, maar perfecte plek voor een vrijgezellenfeestje.