May Cause Season 11 to End
Het team van Robot Chicken denkt dat Barbie-George Washington een prima stuntelige Floundering Father zou zijn, de nerd herstelt het Mandela-effect met rampzalige gevolgen en Robot Chicken zegt vaarwel, maar is het wel een afscheid?