Kan Peppa Bigs voorliefde voor modderige poelen haar een vuile streek leveren? Smaug heeft een alternatief gebruik gevonden voor Hobbits en Feivel ontdekt dat het Amerikaanse burgerschap schokkende verantwoordelijkheden met zich meebrengt.