Now You Lift Your Eyes to the Sun
Haley keert terug op het podium en Brooke krijgt nieuws dat alles verandert. Ondertussen keert Dan terug naar Tree Hill. Dit tot ergernis van Nathan die op het punt staat om een nieuw NBA-contract te tekenen.