I And Love And You
Dan nodigt Renee (terugkerende gastrol KATE FRENCH) uit voor zijn televisieprogramma. Nathan en Haley kunnen niet meer voorkomen dat hij de waarheid over haar zwangerschap deelt met de wereld.