Your Cheatin' Heart
Haley komt in de schijnwerpers te staan na de ophef om Nathan's schandaal. Clay en Quinn groeien naar elkaar toe en Brooke twijfelt aan de motieven van Alex (JANA KRAMER). De nieuwe baan van Millie kan problemen veroorzaken voor Mouth.