At the Bottom of Everything
Nathan probeert Haley en Jamie te helpen de situatie van Lydia (BESS ARMSTRONG) het hoofd te bieden. Miranda (INDIA DE BEAUFORT) probeert te bewijzen dat zij het album van Grubbs (MICHAEL GRUBBS) moet produceren.