Some Roads Lead Nowhere
Terwijl Nathan en Haley zich voorbereiden op hun verhuizing, kost het Brooke veel moeite om Julians reactie op de crisis van Alex (JANA KRAMER) te accepteren. De neerwaartse spiraal van Millie gaat verder.