Family Affair
Clay helpt Quinn tijdens een etentje met David (SCOTT HOLROYD) en Haley. Julian komt op voor Alex (JANA KRAMER) op de set van hun film, en Brooke zoekt steun bij Alexander (MITCH RYAN).