Verwisselwapen
De Boss vindt een straalwapen uit dat hersens verwisselt. Maar dan gaat het wapen zomaar af. De Boss en Lamput verwisselen van plek. We zien wat er gebeurt als de slechtste baas van de wereld ineens in oranje dingen kan veranderen.