Opnieuw alien
Lamput zoekt de nachtelijke hemel graag af naar ufo's, maar de Docs verpesten het weer, net als er echt een ufo verschijnt. Een alien uit het ruimteschip lijkt precies op Skinny, dat zorgt voor verwarring. De alien wordt Doc in het lab.