Pruik
Tijdens een vluchtpoging springt Lamput op Skinny’s hoofd en doet hij net of hij een prachtige bos rood haar is. Specs valt als een baksteen voor de nieuwe roodharige. Skinny snapt niet waarom zijn maat ineens zo raar doet.