Jamput
Specs verschijnt in het lab met een nep-Lamput: een pot jam en pingpongballen. Specs geniet van zijn nieuwe rol als held van de dag, maar zijn beste vriend Skinny ruikt onraad. Net als Lamput, die duidelijk NIET gevangen is.