Concurrerende Doc
Lamput ontsnapt telkens weer. De Boss is kwaad op Specs en Skinny en huurt een andere Doc in. Die heeft allerlei geavanceerde spullen en vangt Lamput al snel. De Docs worden ontslagen. Lamput wil dat het weer wordt zoals het was.