Slaapwandelen
Specs blijft 's avonds maar griezelfilms kijken. Dan kan hij niet slapen en schrikt hij van alles, ook van Skinny die een smoothie maakt in z’n slaap. Skinny slaapwandelt de hele nacht en nu Specs doodsbang is, moet Lamput ze helpen.