De date
Specs heeft een date en alles lijkt in orde. Maar dan blijkt de vervelende gast aan de tafel naast hem Lamput te zijn. Specs vraagt zich af of hij zich als een heer moet gedragen, of de oranje klodder moet vangen. Lamput besluit te helpen.