Lekkere vlieg
De Lemmingen organiseren een middeleeuws steekspel met de schermuitrusting van de boswachter en hebben daarbij de hele blokhut op stelten gezet. Grizzy, die zijn bank terug wil, probeert de orde te herstellen, maar wordt weggejaagd.