Tijdloze beer
Grizzy en de Lemmings stuiten onder de blokhut van de boswachter op een indianenbegraafplaats. Wanneer ze per ongeluk een magische schijf activeren die de aarde symboliseert reizen ze terug in de tijd en belanden in de prehistorie.